2019.04.22, Hétfő

útépítés

Amit jó lenne elkerülnünk: őskáosz a román autópályaépítésben

2016.10.05

Gazdaság

A Közgép és az Itinera árajánlatáról szóló cikkünket továbbgondolva szétnéztünk a keleti szomszéd útjain. Ezeket találtuk: félkész autópályán, félkész híd alatt robogó lovaskocsi, 29 éven át épülő autópálya, tíz hónappal az átadás után életveszély miatt újra lezárt autópályaszakasz, a hírekben naponta visszaköszönő hiányos kivitelezés. Hogyan lehetséges ez? Egy olyan zavaros közeg által, amiben halászva még a büntetéseket, perköltségeket és alacsony árakat bevállalva is nyereséges lehet egy-egy projekt.

Folytatódik a Salgótarján gyorsforgalmi bekötését célzó beruházás

2016.06.08

Gazdaság

Letették a 21-es út négysávosodó szakaszainak alapkövét, idén öt részre osztva 26,1 kilométeren folytatódik a fejlesztés.

Meddig kell várnunk a környezetkímélő aszfaltozásra? – interjú Lehel Zoltánnal

2016.02.23

Aktuális

A technológia évek óta adott hozzá, a Duna Aszfalt már 2009-ben behozta az országba a LEA (Low Energy Asphalt) licencét, és két keverőtelepén is képes az előállítására. Tavalyelőtt a megfelelő jogi háttér is megszületett az energiafelhasználást és a széndioxid kibocsájtást is felére csökkentő, jobban szállítható és az egészséget is kímélő aszfalthoz. Hogy miért nem épülnek ilyen magyar utak, arról Lehel Zoltánnal, a Duna Aszfalt innovációs főmérnökével beszélgettünk.