2019.11.22, Péntek

útépítés

Régóta várt beruházás indult Tolnán

2019.07.03

Aktuális

Június közepén megkezdődött Tolna egyik patinás utcájának, a Kossuth Lajos utcának az évek óta várt felújítása. Az utcában eddig nem volt megoldott a csapadékvíz elvezetése, az útburkolat nagyon rossz minőségű, a járdák egyes szakaszokon balesetveszélyesek voltak.

600 kilométer új út építése zajlik

2019.06.02

Gazdaság

A jelenlegi európai uniós költségvetési időszakban 600 kilométer új út építése történik meg az országban, több mint 200 kilométernyi utat pedig bővítenek, felújítanak - közölte az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) közlekedésért felelős helyettes államtitkára csütörtökön Debrecenben.

Négymilliárd forintért épülhetnek utak Szekszárdon

2019.02.01

Gazdaság

Négymilliárd forintos projekt keretében épülhetnek utak, kerékpárút és körforgalmak Szekszárdon és környékén a város közgyűlésének csütörtöki döntése szerint.

Amit jó lenne elkerülnünk: őskáosz a román autópályaépítésben

2016.10.05

Gazdaság

A Közgép és az Itinera árajánlatáról szóló cikkünket továbbgondolva szétnéztünk a keleti szomszéd útjain. Ezeket találtuk: félkész autópályán, félkész híd alatt robogó lovaskocsi, 29 éven át épülő autópálya, tíz hónappal az átadás után életveszély miatt újra lezárt autópályaszakasz, a hírekben naponta visszaköszönő hiányos kivitelezés. Hogyan lehetséges ez? Egy olyan zavaros közeg által, amiben halászva még a büntetéseket, perköltségeket és alacsony árakat bevállalva is nyereséges lehet egy-egy projekt.

Folytatódik a Salgótarján gyorsforgalmi bekötését célzó beruházás

2016.06.08

Gazdaság

Letették a 21-es út négysávosodó szakaszainak alapkövét, idén öt részre osztva 26,1 kilométeren folytatódik a fejlesztés.

Meddig kell várnunk a környezetkímélő aszfaltozásra? – interjú Lehel Zoltánnal

2016.02.23

Aktuális

A technológia évek óta adott hozzá, a Duna Aszfalt már 2009-ben behozta az országba a LEA (Low Energy Asphalt) licencét, és két keverőtelepén is képes az előállítására. Tavalyelőtt a megfelelő jogi háttér is megszületett az energiafelhasználást és a széndioxid kibocsájtást is felére csökkentő, jobban szállítható és az egészséget is kímélő aszfalthoz. Hogy miért nem épülnek ilyen magyar utak, arról Lehel Zoltánnal, a Duna Aszfalt innovációs főmérnökével beszélgettünk.