2024.04.26, Péntek
Két Városmarketing Gyémánt-díjat kapott Paks
Illusztráció: pexels.com

Két Városmarketing Gyémánt-díjat kapott Paks

telepaks.net

2020.09.21. 12:06

Az immáron hét gyémántdíjjal rendelkező Paks a megyében a legsikeresebb városmarketing tevékenységet végző város lett, és régiós szinten is előkelő helyen áll.

Hirdetés

Két Városmarketing Gyémánt-díjat kapott Paks - olvasható a telepaks.net oldalon. Az elismeréseket Szabó Péter polgármester és dr. Hanol János, a turisztikai, városmarketing és kommunikációs csoport vezetője vették át Budapesten, az Akvárium Klubban tartott rendezvényen.

Megtartotta a városok, települések marketing tevékenységét elismerő Városmarketing Gyémánt-díj átadóját a Magyar Marketing Szövetség. A szakma legnagyobb eseményének számító Marketing Summit Hungary rendezvény adott otthont a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete által koordinált díj konferenciával összekötött eredményhirdetésének. Kiderült, hogy a több mint száz pályázatból mely ötletek, tevékenységek érdemelték ki a „városmarketing gyémántokat”.

 

Paks két pályázatával is nyert

Öt kategóriában (Külső marketingkommunikációs megoldások és tartalom, Belső marketingkommunikációs megoldások és tartalom, Márka- és identitásépítés, Rendezvény-esemény, Fejlesztési projektek marketingprogramjai, kampányai) keresték és díjazták a térségek, települések ismertségük és elismertségük növelése, fejlesztése érdekében megvalósított sikeres marketingprojektjeit, kampányait, rendezvényeit, a szakmailag profi marketingmegoldásait. Városunk két pályázatot nyújtott be, az egyik a Paks 40 – Akkor és most városismereti társasjátékot márka- és identitásépítés kategóriában, a másik rendezvény-esemény kategóriában a várossá válás negyvenedik évfordulója alkalmából szervezett 2019. évi rendezvénysorozatot mutatta be. Mindkét pályázat Városmarketing Gyémánt-díjat kapott.

Nem először vett rész és nyert díjat Paks az országos városmarketing versenyen. A város vezetése a turisztikai, városmarketing és kommunikációs csoport létrehozása óta kiemelten kezeli a városmarketinget. Az elmúlt években számos újítás valósult meg a város új arculatától, a megújult városi kiadványokon, közterületi üdvözlőtáblákon, térképeken, városlogós ajándéktárgyakon át Paks hivatalos Facebook- és Instagram-oldaláig.

 

Paks pozitív imázsán dolgoznak

Az immáron hét gyémántdíjjal rendelkező Paks a megyében a legsikeresebb városmarketing tevékenységet végző város lett, és régiós szinten is előkelő helyen áll. A városra váró fejlesztések, beruházások mellett kiemelten fontosnak tartja a város vezetése, hogy Paks pozitív imázsának építésén is dolgozzon, ehhez minél többféle marketingeszközt, innovatív ötletet használjon a jövőben is. Ennek jegyében jött létre a közelmúltban az Atomcity branddel való szorosabb együttműködés is, írják a polgármesteri hivatal sajtóközleményében.

Ahogy a Magyar Marketing Szövetség honlapján olvasható: a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézetének szakmai támogatásával létrehozott Magyar Városmarketing-díj célja, hogy

a települések, térségek fejlesztésében egyre fontosabbá és egyre intenzívebbé váló marketingtevékenységre, annak sokszínűségére, eredményességére felhívja a figyelmet.

Emellett a sikeres, hatékony marketingmegoldások elismerésével és azok széles körű népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez, valamint hogy segítse a tapasztalatcserét, és benne a települések vezetői, szervezetei és a marketingesek közötti együttműködést.

Helyi hírekPaksmarketingvárosmarketingdíj