Pályázat keretében választotta ki új arculatát A Szekszárdi borvidék. Az új arculat kialakításánál a hagyományok tiszteletben tartása mellett fő célt jelentett a jó felismerhetőség és az időtállóság is. A győztest a szekszárdi borászok és az ArtHungry közösen választották ki.
Nagy Dániel és Lakosi Krisztián munkája nyerte el a borászok és a grafikusok tetszését, a hétfői eredményhirdetésen a fiatal tervezőgrafikusok letisztult logótervét hirdették ki győztesnek az ArtHungry és a Szekszárdi Borászok Céhe közös pályázatán. A borvidék és a kreatív online közösség Szekszárd új arculatára írt ki pályázatot, a cél az volt, hogy Szekszárd modern, fiatalos arculatot kapjon.
A két grafikus tervének központi eleme egy modern vonalvezetésű címer, amelynek a formáját és a tetején látható koronát Szekszárd város címere ihlette. A korona alatt hullámzó vonalak természetesen a dombokat és a szőlősorokat szimbolizálják.
A tervezők figyeltek a kiírásban meghatározott irányelvekre, és igyekeztek a történelmi hagyományokat figyelemben tartó, mégis modern arculatot kialakítani. Az új logó ráadásul passzol az egységes szekszárdi palackhoz is, a korona motívum ugyanis azon is megtalálható.