2024.11.08, Péntek

Megválasztották 2015 legjobb tanárát - Átadták az Év Tanára Díjat

2016.02.26. 18:56

A Középsuli.hu átadta a 2015. évi Év Tanára Díjat, amelyet az online magazin olvasói által a legjobbnak választott pedagógus kapott meg. A díj legitimitását erősíti, hogy a diákok nem csupán megválasztották Magyarország legjobb pedagógusát, de ők maguk jelölték kedvenc tanáraikat a címre.

A pedagógusok társadalmilag kiemelkedően fontos munkát végeznek, ám tevékenységük részletei ritkán kapnak nyilvánosságot. A Középsuli.hu arra vállalkozott, hogy bemutassa a pedagógus-társadalom összetettségét, az országszerte működő igényes pedagógiai műhelyek működését, azt a minőségi és bonyolult munkát, amelyet tanárok ezrei végeznek nap, mint nap.

„Amikor egy évvel ezelőtt elindítottuk tanárversenyünket, fontosnak tartottuk, hogy a zömmel háttérben dolgozó több ezer pedagógus publicitást kapjon. Ők azok, akik a mindennapi nehézségek közepette segítik tanítványaikat, és sokszor színvonalas szakmai műhelyeket tartanak fenn országszerte. Reméljük, tanárversenyünkkel hozzájárulhatunk ahhoz, hogy növeljük ennek a fontos háttérmunkának a társadalmi elismertségét”- mondta Hajdú Anna, a Középsuli.hu Suli rovatának vezetője.

A diákok által delegált tanárokkal interjút készített a magazin, az így bemutatkozó pedagógusok közül kerültek ki a Hónap Tanárai. Az a 12 pedagógus, aki elnyerte ezt a címet, végül versenybe szállt az Év Tanára Díjért, amelyet egy izgalmas, több ezer szavazót megmozgató kampány végén a budapesti rajztanár, Varga Katalin nyert el. Második helyen végzett a salgótarjáni angoltanár, Sulyok Krisztina, a harmadik pedig a győriFürjes János, történelem-informatika szakos pedagógus lett. A győztes egy külföldi úttal lett gazdagabb, míg a második és harmadik helyezettek belföldi wellness-hétvégén vehetnek részt.

A Középsuli célcsoportja a 10-30 éves korosztály, akiknél az online és valós jelenlét már harmonikusan fonódik össze. Másodlagos célcsoport a középiskolai tanárok, akik szintén aktív és meghatározó részesei az online életnek. Harmadlagos célcsoport a szülők, hiszen érdekeltek abban, hogy tudjanak róla, mi áll a gyermekeik érdeklődésének középpontjában.

„Mivel a közösségi médiának egyre nagyobb hitele van, az interneten villámgyorsan terjedhet el a kritika egy-egy termékkel kapcsolatban, de legalább ilyen gyorsan komoly rajongótábora is alakulhat egy-egy újdonságnak. Ezt ragadtuk meg a Középsuli.hu-val, így léptünk kapcsolatba a célcsoport tagjaival. Ott szólítjuk meg őket, ahol jelen vannak, és olyan módon és hangnemben, ahogyan ők befogadóak”- mondta Kovács Robertina, a Középsuli.hu felelős szerkesztője.

A Középsuli brand a Középsuli.hu, a Középsuli filmsorozat, a Középsuli közösségi oldalak és a Középsuli tévé gyűjtőneve. Havonta több mint hárommillióan kíváncsiak rá, a legjobb napi elérés meghaladja a 250 ezret. A Középsuli gyártója a Globoport Média Holding.

Galéria

KultúraSulyokKrisztinasalgótarjániangoltanár