Az ország valamennyi kormányablakában szünetel az okmány- és járműügyintézés, az okmányirodák pedig zárva tartanak március 7-én, kedden.
A szolgáltató átfogó informatikai karbantartást végez, ezért a központi szakrendszerek nem lesznek elérhetőek - tájékoztatott róla a Tolna Vármegyei Kormányhivatal.
Ezen a napon az ország valamennyi okmányirodájában szünetel az ügyintézés, a kormányablakokban pedig az okmányügyek (pl. személyi igazolvány, lakcímkártya, jogosítvány, útlevél, diákigazolvány stb.) és a járműügyintézés (pl. forgalmi engedély, forgalomból való kivonás és forgalomba helyezés stb.) szünetel.
A karbantartás érinti a Schengeni Információs Rendszert is, ezért március 2-án soron kívüli (5 napos) útlevél iránti kérelmeket nem tudnak fogadni a kormányablakokban és okmányirodákban, továbbá március 6-án csak a délig rögzített kérelmek esetében van lehetőség az azonnali (24 órás) eljárás keretében kiállított útlevelek átvételére: aznap 15 óra után a Központi Okmányirodában (Budapest, XIII. ker. Visegrádi u. 110.).
Más ügykörökben zavartalan lesz az ügyfélfogadás.
Türelmüket és megértésüket köszönjük!
További információkért kattintson ide.
Harkán CBA Príma üzletnek, bisztrónak és konditeremnek is helyet adó központot alakít ki a Leier megoldásait alkalmazva a BIG ÉPÍTŐ.