A Tolna Megyei Kormányhivatal harminc munkatársa tett sikeres vizsgát, és vehette át kormányablak ügyintéző oklevelét 2021. január 11-én a Vármegyeháza dísztermében. A tanúsítványokat dr. Horváth Kálmán kormánymegbízott és dr. Lehőcz Regina főigazgató adta át.
A Veszprém Megyei Kormányhivatal és a Miniszterelnökség között létrejött konzorcium „A területi államigazgatási szervek humánerőforrásának fejlesztése” tárgyú kiemelt projekt keretében, olyan belső képzéseket biztosít a területi államigazgatás munkatársai számára, amelyek hosszú távon képesek javítani a szolgáltató szemléletű feladatellátáshoz szükséges intézményi és személyi feltételeket, és ezáltal növelik az ügyintézés minőségét, valamint az ügyfelek elégedettségét.
A folyamatos szakmai képzés a garancia a kormányablakokban folyó kiemelkedő munkára – hangzott el dr. Horváth Kálmán kormánymegbízott köszöntőjében. 2011 januárjában nyílt meg Tolna megyében az első integrált ügyfélszolgálat Szekszárdon, és mára már megyeszerte tíz kormányablak áll az ügyfelek rendelkezésére, ahol folyamatosan bővül az intézhető ügykörök száma. A kormányablakok legfontosabb ismérve a gyors, pontos és naprakész szakmai munka mellett az ügyfélbarát ügyintézés, - emelte ki dr. Horváth Kálmán - melyhez elengedhetetlen, hogy a kollégák mindenkor a legfrissebb tudás birtokában legyenek.
A kormánymegbízott méltatta a kormányablak ügyintézők munkáját, mint mondta, ők a kormányhivatal arcai, akikkel az állampolgárok elsőként találkoznak, rajtuk keresztül ítélik meg a kormányhivatal munkáját. A kollégák kiemelkedő munkáját bizonyítja a panaszok elenyésző száma is.