A személyes ügyfélfogadás mellett továbbra is lehetőség van bizonyos ügyek személyes találkozás nélküli intézésére.
Tavaly november 10. óta szünetelt a személyes ügyfélfogadás a Tolnai Közös Önkormányzati Hivatalban. A járványhelyzet javulásával május 10-től ismét lehetővé vált ez a típusú ügyintézés – olvasható Tolna honlapján.
Az ügyfélfogadási idő nem változott: kedd 8.00-12.00 és 13.00-16.00 óra; péntek 8.00-12.00.
A személyes ügyfélfogadás mellett továbbra is lehetőség van bizonyos ügyek személyes találkozás nélküli intézésére. A Hivatal előterében az ügyfélfogadási időben az írásban, papír alapon beadni kívánt kérelmek, nyomtatványok, a helyi adó befizetéséhez szükséges csekkek a kihelyezett asztalról elvihetők, és kitöltést követően az ugyanott elhelyezett dobozba bedobhatók. A Hivatal ügyintézőivel való telefonos konzultációra is van lehetőség a hét minden napján.
A legtöbb önkormányzati ügytípus online is intézhető, lehetőség van a kérelmek benyújtására ún. e-papír szolgáltatás igénybevételével is. Ha az ügyfeleknek lehetőségük van a papíralapú kérelmük szkennelésére és azok e-mail-en történő beküldésére, akkor ez a továbbítási mód is választható. ([email protected]).