A Rézangyalnak már tíz éve célja a klasszikus magyar pálinka arculatának megújítása.
A Rézangyal alapítói, Maros Róbert és Gaspari Zsolt 2005-ben indították vállalkozásukat, hogy olyan prémium minőségű pálinkával lépjenek piacra, ami egyszerre állja meg a helyét itthon és külföldön egyaránt. Céljuk a klasszikus, nagyapáink italának tartott pálinka arculatváltása volt, ezért a minőség mellett a designra is nagy hangsúlyt fektettek.
A folyamatos fejlődésnek köszönhetően a Rézangyal ma már 29 termékkel szerepel a piacon, ráadásul 2010 óta a legsikeresebb ízek kizárólagos forgalmazója a Coca-Cola HBC.
- Az indulás idején láttuk, hogy ha kizárólag a hagyományokra építünk, nem lesz prémium termék a fogyasztók fejében a magyar pálinka. Ezért amellett, hogy folyamatosan törekedtünk az állandó és megbízható minőség elérésére, megpróbáltunk új arculatot kialakítani: a piacon elsőként használtunk sötét színű palackot, nem szerepeltettünk gyümölcsábrát, vagy a népi hagyományokat idéző motívumokat a csomagoláson – nyilatkozta az évforduló kapcsán Maros Róbert, a Rézangyal egyik alapítója.
A születésnapra az elmúlt tíz év öt legkedveltebb íze extravagáns, látványos külsőt kapott. A fesztiválpálinkaként is emlegetett Rézangyal a kajszibarack, a mézes ágyas meggy, a barrique szilva, az ágyas málna és a feketecseresznye ízeit öltöztette át, és ruházta fel változatos, foszforeszkáló címkékkel. A kézzel rajzolt minták minden palackot egyedivé tesznek, miközben az ízek fantázianevéhez igazodnak: a love, beat, rock, festival és friendship elnevezések a Rézangyal kedvenc témáira, a hazai zenekarok és fesztiválok támogatására utalnak.