Immár a második alaklommal kapott gyémánt díjat Paks az országos városmarketing pályázaton.
Paks Város új arculata nevezéssel, Arculattervezés kategóriában, a Spájz termelők és kreatívok vására nevezéssel Rendezvény-esemény kategóriában a 2017-es pályázati időszakban végzett eredményes, a szakmai zsűri által színvonalasnak értékelt városmarketing tevékenységéért ítélt Paksnak szakmai díjakat a Magyar Marketing Szövetség.
Az okleveleket Czink Dóra, az önkormányzat turisztikai és városmarketing referense vette át Budapesten, a Magyar Telekom Székházában megrendezett Márkaépítés Konferencián.
„Ez az elismerés is azt igazolja, hogy jó döntést hoztunk, amikor az új városi arculat kialakításáról határoztunk. Paks új logóját és arculatát reményeim szerint a paksiak is megkedvelik.” - fogalmazott Kovács Sándor, a turisztikai és városmarketing bizottság elnöke a díjátadót követően.
Az Országos Városmarketing Díj pályázatot a Magyar Marketing Szövetség Alapította azzal a céllal, hogy felhívja a figyelmet a városok fejlesztésében egyre fontosabbá és egyre intenzívebbé váló marketingtevékenységre.
Forrás: paks.hu