Szekszárdon, a Piactér 1. szám alatt nyit szurkolói klubot június 10-től az Új Nemzedék Központ, ahol a fiatalok biztathatják a magyar futballválogatottat az Európa Bajnokság alatt. Az ingyenes mérkőzésvetítéseken túl Xbox és csocsó bajnokságokkal várja a fiatal focirajongókat az ÚNK. A versenyeken fesztivál belépőket, az EB hivatalos labdáját és a magyar válogatott mezeit is megnyerhetik a fiatal drukkerek.
Június 10-től az ország 18 pontján, így Szekszárdon is nyit a közösségi terében EB szurkolói klubot az Emberi Erőforrások Minisztériumához tartozó Új Nemzedék Központ. A Klubban kivetítővel és számos játékos programmal is várják az érdeklődőket.
A mérkőzések között számos aktivitással várják a fiatalokat, ahol hivatalos EB labdát, válogatott mezeket, fesztiválbelépőket nyerhetnek. Egyes mérkőzéseket még hírességekkel is együtt nézhetik, akikkel a meccsek előtt és után beszélgetni is lehet. A különböző aktivitásokra pedig már most lehet nevezni a közösségi térben, személyesen.
A közösségi tér címe: Piac Közösségi Tér, Szekszárd, Piactér 1.
Az EB alatti nyitva tartás mérkőzésnapokon: 14:00 – 23:00
Az ingyenes mérkőzésvetítések mellett Xbox és csocsóbajnokságokon is összemérhetik tudásukat a fiatalok, mindezt fesztiválbelépőkért, válogatott mezekért és EB labdákért.
- Számos önkéntes akcióban veszünk részt, segítő és szórakoztató programokat szervezünk, az EB és az Olimpia alatt pedig a közösségi tereink szurkolói szigetekké alakulnak, ahol közösen követhetik majd a sporteseményeket miközben e-sport és csocsó bajnokságokra is benevezhetnek – mondta Süveges Antal Pál, az Új Nemzedék Központ ügyvezetője.
- Az MLSZ fontosnak tartja a hasonló kezdeményezéseket és üdvözli az ÚNK szurkolói klubjainak létrejöttét, ahol a fiatalok drukkolhatnak a magyar válogatottnak. Hosszú évek óta ugyanis a mai fiatalság az első olyan generáció, amely világeseményen újra izgulhat a magyar labdarúgás sikeréért. Ezért kiemelten fontos, hogy ezt az élményt közösségekben éljék meg, amely a sport iránti elköteleződésüket tovább erősítheti – mondta el Pfeifer Katalin, az MLSZ marketing osztályvezetője.
Az Új Nemzedék Központ a közösségi tereket azért hozta létre, hogy a fiatalok számára, minden megyében legyen legalább egy olyan hely, ahova szinte bármikor bemehetnek és segítséget kaphatnak továbbtanulási, életvezetési vagy akár mentálhigiénés kérdésekben. Fő cél emellett, hogy a virtuális közösségek mellett valós közösségeket is létrehozzanak.