Március 1-jétől Yettel Magyarország Zrt. néven működik a Telenor Magyarország Zrt., az új márkanévvel három országban, a magyar mellett a szerb és bolgár piacokon jelentek meg, ügyfélkörük mintegy tízmilliós - mondta Peter Gazik, a Yettel Magyarország vezérigazgatója sajtótájékoztatón kedden Budapesten.
A névváltásra azt követően került sor, hogy lejárt a Telenor névhasználati joga, amelyet a többségi tulajdonos cseh PPF-csoport még 2018 júliusában kapott 31 hónapra az előző tulajdonostól.
A Yettel olyan modern, új márka lesz, amely minél több ügyfelet vonz majd - vélekedett a vezérigazgató hozzátéve, hogy a Yettel márka indulása hatalmas lehetőség arra, hogy a piacon eddig szokatlan, meggyőző szolgáltatásokat kínáljanak a meglévő és a leendő ügyfeleiknek.
"A távközlési üzletágban az a szép, hogy a piac mérete meghatározott" - válaszolta a vezérigazgató az ügyfélszám-bővüléssel kapcsolatos kérdésre, azzal, hogy idén várhatóan nem változik az ügyfelek száma, sokkal inkább a minőségre koncentrálnak, és a szolgáltatásaik színvonalára.
Mohamed ElSayad kereskedelmi vezérigazgató-helyettes arról tájékoztatott, hogy a Yettel márka, és a Yettel Magyarország Zrt. hivatalos indulásával az ügyfeleiknek semmilyen teendőjük nincsen, meglévő szerződésükkel az előfizetésüket és a benne foglalt szolgáltatásokat a korábbi feltételekkel használhatják tovább. A társaság telefonos ügyfélszolgálata is változatlanul a 1220-as számon érhető el. A vállalat üzleteinek helyszínei nem változnak, azonban ezeken már a Yettel logót érdemes keresni - ismertette. A következő hónapban minden üzletben megtörténik az átalakítás az új koncepciónak megfelelően. Már elindult az új honlap és applikáció - közölte.
A weboldal március 1-től Yettel.hu címen érhető el, a korábbi mobil appot pedig a Yettel alkalmazás váltja, amelynek frissítésére a régi alkalmazásba belépéskor egy üzenet hívja fel a figyelmet, vagy március 1-től újonnan is letölthető az AppStore-ból, a Google Play áruházból és rövidesen az AppGallery-ből.
Dolezsai Gergely marketingkommunikációs igazgató arról tájékoztatott, hogy a névváltás új fejezetet nyit a cég életében. A Yettel márka központi gondolata az egyensúly megtalálása, amiben az ügyfeleket segítik majd, erről szólnak a most induló reklámfilmjeik.
A Pannon GSM néven alapított Telenor Magyarország 1994. március 27-én Magyarországon elsőként indított kereskedelmi GSM-szolgáltatást. A 75 százalékban a cseh PPF Csoport és 25 százalékban az Antenna Hungária tulajdonában álló cég a magyar piac egyik vezető mobiltávközlési vállalataként több mint 1100 munkavállalót foglalkoztat, 3,1 millió előfizetője van.
Az építőipari kommunikáció és marketing területén végzett úttörőtevékenységét emelte ki az ÉKM Kincses Péter munkáját méltatva.