Salgótarján Önkormányzatának Közgyűlése már korábban rendeletbe foglalta az állattartásra vonatkozó szabályokat. A mostani ülésen a kijelölt kutyafuttató területeket határozták meg.
Salgótarján Önkormányzatának Közgyűlése már korábban rendeletbe foglalta az állattartásra vonatkozó szabályokat. A mostani ülésen a kijelölt kutyafuttató területeket határozták meg.
Salgótarján Megyei Jogú Város Önkormányzatának Közgyűlése 2011. áprilisában alkotta meg az állatok tartásáról szóló rendeletét, azóta azonban jelentősen módosultak az állattartásra vonatkozó hatáskörök, valamint központi jogszabályok, melyek korlátozták az állattartás helyi szintű szabályozásának lehetőségeit.
A többször módosított rendelet több szakasza hatálytalan, a meglévő rendelkezések pedig több pontban is ellentétesek magasabb szintű jogszabályokban meghatározottakkal, ezért indokolttá vált a teljes rendelet hatályon kívül helyezése, valamint a kutyafuttató területek kijelöléséről szóló rendelet megalkotása. Ezt fogadta el 2016. március 10-i ülésén a város önkormányzata. A kutyafuttatásra kijelölt területeket a képviselőkkel előzetesen egyeztették.
A kijelölt területek
– Salgótarján, Camping út tóstrandi vízmű melletti 2413 hrsz. közterület
– Salgótarján, Fáy András krt. 88-90-92 mögötti 2102 hrsz. közterület
– Salgótarján, Báthori István utca 2-4-6. szám mögötti 3012 hrsz. közterület
– Salgótarján városközpont Március 15. út támfal feletti részen az Arany János út 19. alatti 3746/2 hrsz. közterület
– Salgótarján, Pécskő úton lévő uszoda és a vízmű közötti 4171 hrsz. közterület
– Salgótarján, Csokonai út 82. számmal szemben lévő, a középiskola melletti 6069/3 hrsz. közterület
– Salgótarján, Gorkij krt. 21-23-25-27. szám mögötti 6677/28. hrsz. közterület
– Salgótarján, Gorkij krt.85. szám melletti 6677/28. hrsz. közterület
forrás: salgotarjan.hu
fotó: kutyabarat.hu
Átadták az ÉVOSZ Év Építőipari Marketingkommunikációs Díjait. A szövetség Médiatagozatának célja, hogy ösztönözze az ágazatban dolgozó kiemelkedő szakemberek értékteremtő munkáját, valamint, hogy az építőipar is felkerüljön a marketing szakma térképére.