2024.04.18, Csütörtök
Zenés babaútlevelet kap Tolna megye minden újszülöttje

Zenés babaútlevelet kap Tolna megye minden újszülöttje

gramofon.hu

2019.12.18. 21:27

A kiadvány szövegét Graf Orsolya készítette, mesés rajzolt karaktereit Ferling Szonja álmodta meg.

Hirdetés

A PR-szakma Sándor Imre-díjával nyolcadik éve részesíti elismerésben a Magyar Public Relations Szövetség a legjobb PR-munkákat. A díj kimondottan azzal a céllal jött létre, hogy ösztönözze a szakmában dolgozókat az egyre magasabb szakmai színvonal elérésére.

A Pannon Filharmonikusok az Útlevél a zene világába című kommunikációs kampánnyal vett részt a kiírt pályázaton. A kampány célja, hogy Kodály Zoltán szellemiségével összhangban egy meseszerűen illusztrált ingyenes kiadvány segítségével felhívják a szülők figyelmét a zenei nevelés fontosságára. Az így létrejött babaútlevelet 2019 nyarától minden újszülött csecsemő megkapja a Fejérdy Zsófia által létrehozott Promobox tartalmaként, díjmentesen Baranya-, Somogy- és Tolna megye kórházaiban. 

A kiadvány szövegét Graf Orsolya készítette, mesés rajzolt karaktereit Ferling Szonja álmodta meg. Az útlevélben a zenekar által szervezett gyermekprogramok állomásai dokumentálhatók, melynek segítségével a korosztály számára leghatékonyabb módon lehet bevezetni már csecsemőkortól a komolyzene világába a legfiatalabb generációt. 

A 2019. december 12-i ünnepélyes díjátadó keretében hirdette ki a Sándor Imre PR-Díj 2019-es pályázatának eredményeit. „Idén rekordszámú, összesen 28 pályázat érkezett, ebből 11 jutott a döntőbe, és ezek közül öt kommunikációs kampány és három hírnévmenedzsment munka érdemelte ki a Sándor Imre PR-díjat. A zsűri értékelése alapján az idei mezőny különösen erős volt, nagyon jó pályázatok érkeztek” – adta közzé a díjátadó után a Magyar Public Relationship Szövetség.

 

Helyi hírekzenekomolyzene