2021.03.08, Hétfő

Aktuális

Aktuálisalapítványmentőszolgálatadó 1%OMSZújraélesztés

Mindenkit lekörözött az Országos Mentőszolgálat kampánya

2016.05.19 - Kiss Mónika

Szinte szirénázva száguldott az első helyig az Országos Mentőszolgálat Alapítvány kampánya az Adó1százalék.com játékán. A hazai sztárokat felvonultató komikus videó, amely az egész országnak megtanította az újraélesztés mozzanatait, így a számos 1%-os felajánláson kívül értékes nyereményt is hozott a szervezetnek.

Az Adó1százalék.com nyereményjátékán 1 hónapon keresztül lehetett szavazni az 1%-os kampányokra. 2016-ban több mint 30 videós és képes kampány indult a versenyben, köztük szórakoztatóak, kreatívak és meghatóak is. Minden olyan szervezet nevezhetett, amely fogadhat 1%-os felajánlást; ez lehet egy civil egyesület vagy alapítvány, egy egyház vagy egy kiemelt költségvetési előirányzat is. Lehetett indulni egy 2015-ben vagy egy 2016-ban készült kampánnyal is.

A játékban több mint 3 ezren szavaztak, 669 szavazattal nyert az Országos Mentőszolgálat Alapítvány az ismert újraélesztős videó – szintén fergeteges – második részével. A „Tartsd életben!” című újraélesztési kampányfilmben a mentők népszerű szóvivőjét, Győrfi Pált a Valami Amerika 2-ből ismert Bala (Csuja Imre) és maffiózó társai támadták meg. Megmenekülési történetének segítségével az egész ország örökre megjegyezte az újraélesztés fontos mozzanatait. A videó második része már kifejezetten az 1%-os kampányra készült. „Izgalmas és felemelő forgatás volt. Izgalmas, mert éjszaka, egy gyártelepen támadtak gengszterek a mentőkre, ugyanakkor felemelő, hiszen a filmszakma mesterei önzetlenül, szívből vállalták, hogy segítenek” – számolt be az Országos Mentőszolgálat Alapítvány a kampányfilm forgatásának pillanatairól.

A szervezet tavaly is nagy sikert aratott az adófizetők körében, 2016-ban 93 millió forintos adó 1%-os felajánlásban részesült. Az Alapítvány az 1%-os felajánlások teljes egészét életmentésre fordítja, például mentőorvosi kocsit, defibrillátort, újraélesztő készüléket vásárol belőle. A játék első helyezettjének nyereménye ezen felül 250.000 ezer forint értékű hirdetési felület az Adó1százalék.com portálon. A szavazás célja egyrészt, hogy felhívja a figyelmet az 1+1% felajánlás fontosságára, másrészt támogassa a civil szervezeteket és egyházakat.

A szavazáson másodikként szintén egy mókás videó futott be, mégpedig a Magyar Bohócok kampányfilmje. Harmadikként pedig a Remény a Leukémiás Gyermekekért Közhasznú Alapítvány végzett egy szívszorító beteg kisgyerekről készült képpel.

A szervezők a szavazók között értékes ajándékokat sorsoltak ki: Hotel Wellamarin****superior szállásutalványt, Borkollégium tanfolyamot, valamint páros belépőt a Winelovers rendezvények egyikére.

(Adó1százalék.com )

Galéria

Aktuálisalapítványmentőszolgálatadó 1%OMSZújraélesztés