2024.04.25, Csütörtök

Már Tolnán is lehet adóügyeket intézni

tolna.hu

2017.12.15. 17:30

Immár adóügyek is intézhetők a tolnai kormányablakban – jelentették be tegnap a helyszínen rendezett sajtóeseményen.

Hirdetés

Hága Hedvig, a NAV Tolna megyei igazgató-helyettese elmondta: Paks és Tamási után már Tolnán is igénybe vehető a kormányablak erre a célra. Ám, míg az előző két városban korábban működött NAV-kirendeltség, Tolnán az adóügyek intézése teljesen új lehetőség a helyiek és a Tolnai járásban élők számára.

 

 

A kormányablakban közel százféle adóügy intézhető, az adókártya igényléstől a bevallások leadásáig, hetente kétszer, szerdán 8-tól 15.30-ig, csütörtökön 8-tól 12-ig.

Horváth Kálmán kormánymegbízott felidézte a 2010-ben indult közigazgatás reform fontosabb lépéseit. Mint mondta, a tolnai kormányablak új szolgáltatása szintén szép példája a szolgáltató állam megvalósulásának.

A kormánymegbízott a tolnai kormányablak épületével kapcsolatban bejelentette: az eddig magántulajdonban levő ingatlant 160 millió forintért megvásárolta az állam, így a továbbiakban nem kell bérleti díjat fizetni az épület után.

Aktuálisügyintézés Tolna adóügyek